preskoči na sadržaj
 

STVORIMO BOLJI  INTERNET ZAJEDNO

       Naša  škola  i ove se školske godine nizom aktivnosti uključila  u akciju “ „Sigurniji internet za djecu i mlade“ koja se već redovito održava svake godine u veljači. Nakon što su prijašnjih godina,  djeca od 4. do 8. razreda, a zatim i svi roditelji djece od 5. do 8. razreda na roditeljskim sastancima odslušali predavanje o „Sigurnosti djece na Internetu“.Nakon toga su prošle godine na satovima  Informatike imali prilike pogledati edukativne igre i priče vezane za sigurno i odgovorno korištenje interneta. Učenici od 5. do 8. razreda su izrađivali prezentacije i plakate na temu „ Sigurno i odgovorno na Internetu“.

Ove godine proširili smo aktivnosti na razinu cijele škole. Podijelila sam naše aktivnosti u etape i tako ih uklopila u projekt. Rado su se pridružile i dvije kolegice.

  1. Etapa 12. mj. - Upoznavanje s raznim programima  i mogućnostima WEB 2.0 alata.
  2. Etapa 1. mj.-  Na satovima informatike smo nakon upoznavanja s temom ovogodišnje akcije  „ Stvorimo bolji Internet zajedno“ izrađivali razne multimedijske radove uz pomoć WEB 2.0 alata. 

3. etapa 2. mj. Multimedijski radovi

5. r – Izrada priče u Word-u i  kratkih stripova u ToonDoo alatu

6. r – Izrada stripa ( alat po želji- Toon Doo, Paint, Storybird), snimanje 

         radio emisije ( Audacity ) na  temu akcije

         „ Stvorimo bolji  Internet zajedno“.

7. r – Izrada Powerpoint prezentacije, postera u Glogsteru,

        obrazovne igre u Zoondleu, Igrokaz „ Facebook“, Kratki    

       savjeti za djecu, Izrada panoa u holu škole

8. r – Dijalog, snimanje isječka na satu Njemačkog jezika

Zaključak etape: Djeci se svidio ovakav nov, zanimljiv način rada jer su mogli pokazati svoju kreativnost, a izrađivanjem radova naučili su više i o smom alatu, ali i o sigurnom i odgovornom korištenju interneta. Primijetili su da najviše nauče upravo kad sami izrađuju radove na temu.

  1. Etapa

Prezentacija triju učenica 7. razreda u razrednoj nastavi ( 1. -4. razreda) koja je bila odlično odrađena i posebno pohvaljena i od strane učenika i od strane učiteljica. Za 1. razrede izradile su listiće sa Kratkim savjetima o korištenju interneta, dok su ostali razredi zapisivali savjete redom kako su došli do zaključka.

Zaključili smo da djeca odlično prihvaćaju i sa zanimanjem prate poučavanje od strane starijih učenika.

  1. Etapa

28. 2 2014. Priredba „Stvorimo bolji internet zajedno“

Konferansa –u prilogu

  1. Iva Kostanjevec, 5.b – priča o  djevojčici Marini na facebooku    ( napisala Tihana Belčić, 5.b )
  2.  Marija Hodalj, 8.a - pjesma „Sommertime“uz vlastitu pratnju na klaviru
  3. Marija Hodalj, 8.a i Saša Mađar, 7.a – Dijalog računalnog i pravog miša
  4. Živa Bajsić, Petra Murić i Patricija Svetec, 7. a -  igrokaz Facebook

S obzirom da smo u ovogodišnju akciju obilježavanja uključili i kratku priredbu možemo reći da smo aktivno uključili cijelu školu.

Vjerujem da smo ovogodišnjim aktivnostima kod djece osvijestili važnost odgovornog ponašanja na internetu i pronašli odgovarajuće načine da  poučavamo djecu o sigurnijem, primjerenijem i odgovornijem ponašanju na internetu, jer ćemo samo tako doći do boljeg interneta za sve nas.

                                           Učiteljica informatike:  Nevenka  Harjač

Kratki film u sklopu  Njemačkog jezika - Sicherheit im Internet  :http://www.youtube.com/watch?v=DvboRh4uuHI

Poster u Glogsteru - Stvorimo bolji internet zajedno: http://sasamadar.edu.glogster.com/bolji-internet/

Igrokaz - Facebook: http://www.youtube.com/watch?v=k9WprBKZpkE

Link za priredbu:http://www.youtube.com/watch?v=1TmRbDePqtk&feature=youtu.be

Tražilica



Kalendar
« Studeni 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Anketa
Od sportova najviše volim ( sudjelovati, a ne gledati):









Oglasna ploča

Forum

Korisni linkovi
Dnevni tisak

Nacionalna kampanja

ISE projekt


Arhiva dokumenata

RSS Reader
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka




preskoči na navigaciju