Terenska nastava sedmaša - Zagreb - Oroslavje
Autor: Silvija Koščec, 17. 10. 2024.
Učenici 7. razreda bili su na terenskoj nastavi 11. listopada 2024. godine. U sklopu terenske nastave posjetili su Muzej iluzija gdje su uz stručno vodstvo imali priliku istražiti optičke iluzije. Najzanimljiviji dijelovi muzeja bili su Glava na pladnju, Prozor beskonačnosti, Gravity boks, Portal beskonačnosti i mnogi drugi interaktivni izlošci. Iznenađenje za učenike bila je soba Vortex Tunnel gdje su doživjeli osjećaj gubitka ravnoteže krećući se kroz rotirajući tunel. Nakon Muzeja iluzija i kratke pauze, krenuli su prema Hrvatskom školskom muzeju gdje je predstavljena posebna Zbirka nastavnih sredstava. Učenicima je kustosica na zanimljiv način predstavila mnoge eksponate koji su se koristili u školama na području Hrvatske, a od kojih su neke izradili i sami učitelji. Zatim su se uputili autobusom prema Oroslavju u Park znanosti. U Parku znanosti učenici su uz vodstvo isprobali kako zvuči zvučna ograda, čuju li se dvije osobe šaptom na 30 metara, kao i mnoge eksponate kojima su naučili osnove fizike i matematike. Oduševila ih je spiralna adaptacija kojom su doživjeli optičku iluziju koja se stvara slikom u vrtnji. Impulsnim njihalom vidjeli su primjer najosnovnijih zakona fizike utemeljih na istraživanjima Isaaca Newtona. Ova terenska nastava na edukativan i zabavan način učenike je poučila i zainteresirala za mnoga područja znanosti. Slobodno vrijeme za igru i odmor slijedilo je nakon svega u restoranu Oro-Goro. Mirjana Vusić
IMG-6d4b2a0aca0c9a81988969ec509f9abe-V.jpg (216.32 KB)
IMG-a85330c40e3de89571ee01119c6a9e3d-V.jpg (143.67 KB)
IMG-d47be6fc1ddfdc5d0b8171cf533b03e3-V.jpg (236.79 KB)
IMG-d89b3adafecbd51de0446fa3e22c8b37-V.jpg (247.26 KB)
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dnevni tisak |
Nacionalna kampanja |
ISE projekt |